موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

درمان استرچ مارک و سلولیت با سرم ضد سلولیت مورد

سلولیت چیست؟

سلولیت به ناهمواری های سطح بدن در قسمت هایی مانند کشاله های ران، شکم و باسن گفته میشود. جمع شدن چربی در قسمتهایی از بدن و دفع نشدن صحیح آنها باعث می شود که این قسمت ها فرم بدی پیدا کنند و بدن در آن ناحیه بد فرم دیده شود. سلولیت بیشتر در میان زنان نوجوان و بزرگسال رایج است. سلولیت یک بیماری محسوب نمی شود و عوارض بدی برای بدن ایجاد نمی کند اما می تواند ظاهری نازیبا ایجاد کند. سلولیت نه تنها در خانم های چاق، بلکه حتی در خانم هایی که اضافه وزن ندارند هم دیده میشود.  می توان گفت بخش عمده ای از خانم ها و در نقاط مختلف دنیا از سلولیت و رسوب چربی ها شکایت دارند.

 

دلایل به وجود آمدن سلولیت چیست؟ 

- ورزش نکردن: ورزش کردن و داشتن تحرک باعث میشود که سوخت و ساز بدن بیشتر شود و در نتیجه چربی های بهتر و بیشتر دفع شوند. 
- ژنتیک: یعنی اگر مادر شما این ناهمواری ها را داشته باشد، احتمال اینکه شما هم این نا همواری ها را داشته باشید، وجود دارد.
- نوشیدن ناکافی آب: توصیه می شود در طی روز زیاد آب بنوشید.
- خوردن غذاهای چرب و ناسالم از نظر تغذیه ای نیز می تواند عاملی برای گسترش سلولیت باشد.
- جریان ناکافی سیستم لنفاوی
-  جریان ناکافی خون در ناحیه زیر پوستی 
 

استرچ مارک چیست؟

استرچ مارک در واقع همان علایم و ترک های پوستی است که بر اثر کشش زیاد پوست به وجود می آیند. بسیاری از مردم حتی نوجوانان هم با استرچ مارک درگیرند. این ترک های پوستی در طیفی از سفید تا صورتی و قرمز دیده می شوند. استرچ مارک در هفتاد درصد بانوان در دوران بارداری دیده می شود. از آن جا که این ترک های پوستی ظاهر ناخوشایندی دارند، گاه حتی باعث ایجاد افسردگی در افراد می شوند.

 

دلایل به وجود آمدن ترک های پوستی یا همان استرچ مارک چیست؟ 

همان طور که گفته شد این ترک های پوستی به دلیل کشیدگی لایه های پوست ایجاد می شود. این کشیدگی پوست به دلایل مختلفی از جمله چاقی، بارداری و یا نشستن طولانی در وضعیت های نامناسب ممکن است بوجود بیاید. از دلایل استرچ مارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • از دست دادن وزن
  • بارداری
  • افزایش سریع وزن
  • رشد ناگهانی
  • بلوغ
  • چاقی

استرچ مارک و ترک های پوستی معمولاً در مناطقی مانند باسن، ران، بازوها، سینه و شکم دیده می شوند. برخی از ورزشکاران هم دارای این ترک ها می باشند.


راه های درمان سلولیت و استرچ مارک

در دنیا راههای گوناگونی برای درمان سلولیت و استرچ مارک با استفاده از تجهیزات مختلف، انواع کرمها، لوسیونها و اعمال جراحی وجود دارد. از درمانهای لیزر، لیپوساکشن، آنزیم درمانی، داروهای خوراکی، التراسوند و درمانهای الکتریکی نیز میتوان به عنوان انواع روش های درمان استرچ مارک و سلولیت نام برد. ولی در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راههای درمان ترک های پوستی و سلولیت، می توان به سرم ضد سلولیت و ضد استرچ مارک مورد (Murad) اشاره کرد.
شما عزیزان می‌توانید جهت خرید محصولات سفت کننده و فرم دهنده از وب سایت داروخانه تهران به بخش آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید.

 

درمان استرچ مارک و سلولیت با سرم ضد سلولیت و ضد استرچ مارک مورد Murad

سرم سفت کننده، ضد سلولیت و ضد استرچ مارک مورَد، فرمولاسیونی بسیار قوی برای رفع سلولیت و ترک های پوستی دارد. با استفاده از این سرم، سلولیت (تا 69 درصد) و ترک های پوستی (تا 80 درصد) برطرف می شود. محصولات سفت کننده و فرم دهنده مورد ساخت کشور آمریکا هستند و تحولی در محصولات مخصوص مراقبت از بدن برای برطرف کردن سلولیت و ترک های پوستی محسوب می شوند.

مواد موثره اصلی سرم ضد استرچ مارک و سلولیت مورد Murad

 علف ببر و عصاره شاه بلوط : 
باعث شادابی و سفیدی و نرمی پوست می شود
 عصاره فلفل قرمز :
فلفل قرمز به دلیل میزان بالای ویتامین ث با افزایش تولید گلبولهای سفید خون، سیستم دفاعی بدن را تقویت میکند. با این عمل  تعداد باکتری‌ها و میکروب‌ها را در بدن کاهش می دهد. فلفل قرمز باعث باز شدن رگ‌ها، افزایش خونرسانی موضعی و افزایش جذب مواد از طریق پوست نیز می‌شود. مواد مغذی موجود درفلفل قرمز تولید کلاژن در پوست را تحریک می کنند.
عصاره گیاه Cats claw :
عصاره این درخت موجب کاهش بیرون زدگی پوست و سلولیت می شود.
 
گردآوری: دکتر روزا ابوالقاسم
1396/07/25