موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

پوش آپ (Push Up ) در بدنسازی


پوش آپ (Push Up ) در بدنسازی

پوش آپ (Push Up ) در بدنسازی

 
برای به دست آوردن عضلات سینه مناسب باید حرکات پوش آپ را انجام داد. بین زنان و مردان تفاوتی از این لحاظ وجود ندارد. هر فرد هر هفته به طور منظم باید این حرکات را انجام دهد. انجام پوش آپ بعد از دو هفته بسیار آسان می شود و هر فرد می تواند تا 50 حرکت را به راحتی انجام دهد. بیش از این تعداد حرکت تنها استقامت ماهیچه ها را افزایش می دهد و تغییری در قدرت و حجم ماهیچه ها ایجاد نمی شود. بنابراین استراتژی هایی  در نظر گرفته شده که شدت حرکات پوش آپ افزایش یابد و عضلات سینه خوش فرمی برای افراد ایجاد شود.
در این کلیپ سه استراتژی برای افزایش شدت پوش آپ ها آموزش داده می شود. 

1-افزایش زاویه انجام پوش آپ

این حرکت را می توان روی میز یا هر وسیله ای که زاویه حرکت را افزایش دهد انجام داد. به این حرکت پوش آپ شیبدار گفته می شود. این فرم از حرکت موجب افزایش شدت آن می شود.

2-افزایش بی ثباتی و عدم تعادل 

این حرکت را می توان با قراردادن پا روی توپ ورزشی و یا نگه داشتن یک پا در هوا انجام داد و در نهایت با راه رفتنی شبیه به مرد عنکبوتی شدت این حرکت را به اوج رساند.

3-افزایش قدرت پوش آپ

 به وسیله پوشیدن لباس های دارای وزنه و استفاده از کش های ورزشی می توان این حرکت را انجام داد. بسته به تعداد کش های ورزشی موجود می توان قدرت انجام این حرکت را افزایش داد.
بهترین نتیجه را می توان با انجام دو تا هر سه این استراتژی ها به دست آورد. ترکیب کردن حرکات، شدت این ورزش را افزایش می دهد که موجب افزایش قدرت حرکت و حجم سینه ها می شود. البته برای بهترین نتیجه باید رژیم غذایی نیز به شکل صحیح رعایت شود.