موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

آشنایی با انواع مکمل ورزشی کارن PNC


آشنایی با انواع مکمل ورزشی کارن PNC

شرکت داروسازی و مکمل های ورزشی کارن


شركت داروسازی ومكمل های غذايی كارن با مشاركت شركت Mass Global Nutrition كانادا با استفاده از بهترين و مرغوب ترين مواد اوليه وارداتی از کمپانی های معتبر و به كارگيری كادر علمی مجرب با تخصص های خاص از جمله متخصصین تغذیه در واحدهای مختلف، علاوه برتولید مکملهای غذایی بخش تندرستی  و بیمارستانی  ، اقدام به توليد انواع مكمل های غذايی ورزشی  با نام تجاری  PNCو داینامکس و همچنین دارو نموده است .
 

محصولات

مکمل هاى ورزشى
مکمل هاى ورزشى شرکت کارن با برند  PNC قدیمى ترین و خوشنام ترین برند مکمل هاى ورزشى در ایران و مورد تایید متخصصین در امر تغذیه ورزشى،  پزشکان مشغول در حوزه ورزش، تیم هاى ملى و باشگاهى و فدراسیون هاى ورزشى از جمله فدراسیون پزشکى ورزشى مى باشد. در تولید این محصولات همواره نیاز جامعه ورزش، تاثیرگذارى مکمل در پژوهش هاى علمى انجام شده و سلامت محصول مد نظر مدیران شرکت کارن و از رموز موفقیت این برند بوده است. برند جدید داینامکس به سفارش شرکت ADAPT PHARMA  کانادا تولید و به بازارعرضه شده است. این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و از معتبرترین تامین کنندگان جهان(مورد تایید شرکت آداپت فارما) و با استفاده از حرفه ای ترین فرمولاسیون های روز دنیا و با هدف توسعه بازار مکمل های ورزشی کارن و صادرات به کشورهای خاورمیانه تهیه شده اند.برخی از مکمل های ورزشی کارن عبارتند از: گین آپ، کراتین، گلوتامین، اچ ام بی، کربو مس، کربو شارژ، سوپر کراتین، پمپ بیو کراتین و ....

 مکمل هاى بیمارستانى

 مکمل هاى افزایش وزن و کاهش وزن
مکمل لاغرى اسلیم لست و مکمل افزایش وزن کودکان گین آپ دو محصول عالی و محبوب از اولین مکمل هاى تندرستى کارن مى باشند. هم اکنون شرکت کارن با بیش از 20 محصول در حیطه هاى کاهش وزن، افزایش وزن و ارتقاء سلامت یکى از پیشروان این عرصه است.

 دارو
سه محصول سولفاسالازین، والسارتان و ارلیستات تولید شده در شرکت داروسازى کارن هم اکنون در سراسر کشور در حال توزیع مى باشد .