موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

زیرسازی و آماده سازی صورت برای آرایش چشم ها

 زیرسازی و آماده سازی صورت برای آرایش چشم ها




 1- طبق عادت روزمره ی خود عمل کنید

اگر از کرم پودر یا کانسیلر استفاده میکنید، آنها را قبل از شروع آرایش چشمتان استفاده کنید. ابروها، رژ گونه، برنزر و کانتورینگ را فعلا رها کنید تا آرایش چشمانتان تمام شود. البته که شما همیشه مجبور نیستید این روال را برای آرایشتان بکار بگیرید. بسیاری از افراد، مثلا  آرایشگران ماهر همیشه یک روش خاص و جدید برای خود درنظر می گیرند و از آن استفاده می کنند. اما اگر تازه کار هستید ، این روش ساده ترین و پرکاربردترین روش زیرسازی و آماده سازی صورت برای آرایش چشم ها میباشد.




2- برای زیرسازی آرایش چشم از پرایمر چشم استفاده کنید

 اولین کاری که قبل از شروع آرایش چشمتان باید انجام دهید، استفاده از یک پرایمر چشم  پشت پلکهایتان است که بهترین نتیجه را خواهد داد. پرایمر یا زیرساز آرایش به شما کمک میکند یک سطح صاف و هموار برای آرایش کردن داشته باشید. به این ترتیب کارتان بسیار آسانتر میشود و همچنین از پاک شدن و خراب شدن آرایشتان جلوگیری میشود. پرایمرهای معمولی هم برای آرایش چشم می توانند مناسب باشند. اگر زیرساز ندارید، می توانید به جای آن از کرم پودرها یا کانسیلرهایتان استفاده نمائید. فقط قبل از استفاده، از ترکیب این لایه با پودر سایه خود مطمئن شوید زیرا ممکن است با هم مخلوط نشوند و از هم جدا بمانند.



3- با استفاده از فرمژه، مژه هایتان را فر کنید

استفاده از فرمژه برای آرایش چشم ممکن است کمی سخت و عجیب به نظر برسد اما در واقع استفاده آن بسیار آسان است. اگر تصمیم گرفتید تا مژه هایتان را فر کنید، حتما قبل از ریمل زدن این کار را انجام دهید. استفاده از فرمژه پس از ریمل زدن میتواند باعث شکستن مژه ها شود و عملی غیر حرفه ای است. فرمژه، مژه هایتان را پرتر و بلندتر نشان می دهد به علاوه این که قادر است تا چشمها را بازتر و گیراتر  جلوه دهد.
 
1396/06/03