موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

چرا باید در زمستان از ضد آفتاب استفاده کنید؟

چرا باید در زمستان از ضد آفتاب استفاده کنید؟

استفاده از کرم ضدآفتاب در زمستان مهمتر از تابستان است

احتمالاً شما هم جزء گروهی هستید که با اتمام تابستان استفاده از کرم ضد آفتاب را بسیار محدود کرده‌اید و چه‌بسا در فصل زمستان تصور می‌کنید که دیگر نیازی به استفاده از آن ندارید. درحالی‌که زمستان همیشه اشباع از اشعه‌های UV بوده و شکایت‌های زیادی از آفتاب سوختگی در زمستان گزارش می‌شود و تنها راه مقابله با آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر آفتاب در زمستان، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب است.
اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب در فصل زمستان، 4دلیل عمده دارد:
  • 1- لایه ازن در زمستان نازک‌تر است. همان‌طور که میدانید لایه ازن یک عنصر مهم و ضروری است، به‌این‌علت که لایه ازن مانند سپر زمین را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند؛ بنابراین با نازک شدن لایه ازن در زمستان، اشعه‌های مضر بیشتری از لایه ازن عبور کرده و به سطح زمین می‌رسد.
  • 2- برف و یخ تا ۸۰ درصد اشعه‌های UV را بازتاب می‌کنند و این در حالی است که شن و ماسه حدود ۲۲ درصد اشعه‌های فرابنفش را بازتاب می‌کنند.
  • 3- پوست شما در اثر وزش باد نیز، دچار سوختگی می‌شود. در زمستان در اثر وزش باد سرد، پوست بسیار تحریک‌پذیر شده و بیشتر مستعد آسیب دیدن در اثر اشعه‌های مضر خورشید می‌گردد.
  • 4- هر چه قدر در ارتفاع بالاتری از سطح زمین قرار بگیرید اثرات اشعه‌های مضر آفتاب روی پوست شما بیشتر می‌شود و این موضوع باید موردتوجه علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی قرار گیرد.
کرم‌های ضد آفتاب با SPF50 و بالاتر حداکثر حفاظت از اشعه‌های مضر خورشید شامل UVB، UVA، نور مرئی و مادون‌قرمز را دارد. استفاده تمام اعضاء خانواده از این کرم‌های ضد آفتاب در تمام فصول سال، بهترین پوشش و حفاظت را برای پوست شما و عزیزانتان فراهم می‌آورد.
 
1397/11/06