موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

چگونه با ماساژ خط لبخند را از بین ببریم


چگونه با ماساژ خط لبخند را از بین ببریم

من در این ویدئو می خوام ماساژ صورت را که هر روز عصر انجام میدم به شما نشون بدم. بعضی از افراد فکر میکنند که ماساژ کار سخت و وقت گیریه ولی این ماساژ صورت، بسیار آسان و کوتاهه و شما میتونید به کارهای روزانه عصر یا صبحتون اضافه کنید چون فقط دو تا 3 دقیقه از وقتتون رو میگیره. روغنی که برای ماساژ استفاده می کنیم می تونه هر روغنی باشه، آرگان، زیتون و ... ولی من از روغن هسته انگور استفاده می کنم. من ماساژ رو از خط خنده شروع می کنم و حرکت رو برای پیشگیری از چین و چروک پیشانی به طوری که می بینید تا ناحیه پیشانی ادامه میدم.
ماساژ صورت با مشکلات صورت هر فردی قابل تغییر است و بعد از مدتی می توانید حرکت ماساژهای مختلف رو با هم ترکیب کنید تا به یه حرکت کارآمد برای صورت خودتان دست پیدا کنید. همانطور که می بینید عضلات دور چشم را به صورت دایره ای ماساژ و فشار می دهیم تا فشار از روی این عضلات که مسئول ایجاد چین و چروک هستند برداشته بشه و این حرکات را چند بار در ناحیه دور چشم ها و پیشانی ادامه می دهم. بعضی ها به من می گویند چون من چروکی ندارم نیاز به این ماساژها ندارم ولی دلیل اینکه روی صورت من چروکی نمی بینید اینه که از 21 سالگی چند ساله که دارم این ماساژها رو انجام می دم. بنابراین به من اعتماد کنید تا به مرور زمان تغییرات قابل توجهی را دورچشم ها، پیشانی و خط خنده را که الان دارم ماساژ میدهم مشاهده کنید.
البته ممکنه این تغییرات از نظر دیگران ناچیز باشه ولی بهترین قضاوت رو می تونیم با دیدن خودمون تو آیینه انجام بدیم و متوجه بشیم کدوم ناحیه از صورتمون به ماساژ بیشتری نیاز داره.
همانطور که می بینید در این ماساژ، حرکات کششی رو از خط خنده به سمت انتهای گونه به نرمی انجام می دهیم و بعد کمی فشار را زیاد می کنیم. این حرکات کمک می کند که برجستگی گونه ها حفظ بشه. برای من ماساژ یک تجربه آرامبخش و جالبه که من عادت دارم هر روز عصر انجام بدم و نسبت به اون بسیار وفادارم و در هر شرایطی این کار رو انجام می دم.
در نهایت ماساژ رو با حرکت دست ها از سمت چانه  به سمت گوش ها یا خط فک صورت و در آخر به سمت گردن به اتمام می رسونیم.