موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

نحوه ی صحیح استفاده از کرم دور چشم


نحوه ی صحیح استفاده از کرم دور چشم

 
برای اینکه کرم دور چشم اثربخشی بسیار بهتری داشته باشد لازم است تا این کرم را  دور تا دور چشم استفاده کنید. بنابراین لازم است تا کرم مورد نظر خود را به صورت نقاط ریز و کوچک در زیر چشم، بالای چشم و استخوان ابرو بزنید.
به هیچ عنوان پوست نازک و ظریف زیر چشم را نکشید و کرم دور چشم را با ضربات آهسته انگشت روی پوست اطراف چشم پخش کنید تا به طور کامل جذب پوست شود. البته باید دقت داشته باشید به نقاطی که حساسیت بیشتری دارند و آثار چین و چروک را بیشتر نشان می‌دهند، توجه ویژه‌ای داشته باشید. ضربات آرام و نقطه‌ای باعث افزایش گردش خون در اطراف چشم نیز خواهند شد.
بهترین روش برای جذب بهتر و بیشتر کرم دور چشم آن است که پوست اطراف چشم را به آرامی و با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. البته دقت داشته باشید که این کار را بسیار آرام و ملایم انجام دهید و به هیچ عنوان کششی در اطراف پوست چشم ایجاد نشود.
به مرور زمان متوجه خواهید شد که برای هر چشم چه مقدار از کرم استفاده کنید. اگر مقداری از کرم بر روی انگشت اضافه ماند می‌توانید از آن برای قسمت‌های خشک صورت و یا اطراف دهان و پیشانی استفاده کنید. 
از مصرف زیاد کرم خودداری کنید زیرا ناحیه‌ی دور چشم تحمل چربی زیاد را ندارد و مقدار زیاد کرم، باعث پف بیشتر چشم‌ها در روز بعد می‌شود.
از کرم در کنار خط زخم استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث آسیب رساندن به چشم شود.
پوست را نکشید و کرم را نمالید بلکه ضربه بزنید، کشیدن یا مالیدن مکرر کرم باعث شل شدن پوست می‌شود.