موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

آشنایی با انواع مکمل ورزشی کارن PNC


آشنایی با انواع مکمل ورزشی کارن PNC

شرکت داروسازی و مکمل های ورزشی کارن


شركت داروسازی ومكمل های غذايی كارن با مشاركت شركت Mass Global Nutrition كانادا با استفاده از بهترين و مرغوب ترين مواد اوليه وارداتی از کمپانی های معتبر و به كارگيری كادر علمی مجرب با تخصص های خاص از جمله متخصصین تغذیه در واحدهای مختلف، علاوه برتولید مکملهای غذایی بخش تندرستی  و بیمارستانی  ، اقدام به توليد انواع مكمل های غذايی ورزشی  با نام تجاری  PNCو داینامکس و همچنین دارو نموده است .
 

محصولات

مکمل هاى ورزشى
مکمل هاى ورزشى شرکت کارن با برند  PNC قدیمى ترین و خوشنام ترین برند مکمل هاى ورزشى در ایران و مورد تایید متخصصین در امر تغذیه ورزشى،  پزشکان مشغول در حوزه ورزش، تیم هاى ملى و باشگاهى و فدراسیون هاى ورزشى از جمله فدراسیون پزشکى ورزشى مى باشد. در تولید این محصولات همواره نیاز جامعه ورزش، تاثیرگذارى مکمل در پژوهش هاى علمى انجام شده و سلامت محصول مد نظر مدیران شرکت کارن و از رموز موفقیت این برند بوده است. برند جدید داینامکس به سفارش شرکت ADAPT PHARMA  کانادا تولید و به بازارعرضه شده است. این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و از معتبرترین تامین کنندگان جهان(مورد تایید شرکت آداپت فارما) و با استفاده از حرفه ای ترین فرمولاسیون های روز دنیا و با هدف توسعه بازار مکمل های ورزشی کارن و صادرات به کشورهای خاورمیانه تهیه شده اند.برخی از مکمل های ورزشی کارن عبارتند از: گین آپ، کراتین، گلوتامین، اچ ام بی، کربو مس، کربو شارژ، سوپر کراتین، پمپ بیو کراتین و ....

 مکمل هاى بیمارستانى

 مکمل هاى افزایش وزن و کاهش وزن
مکمل لاغرى اسلیم لست و مکمل افزایش وزن کودکان گین آپ دو محصول عالی و محبوب از اولین مکمل هاى تندرستى کارن مى باشند. هم اکنون شرکت کارن با بیش از 20 محصول در حیطه هاى کاهش وزن، افزایش وزن و ارتقاء سلامت یکى از پیشروان این عرصه است.

 دارو
سه محصول سولفاسالازین، والسارتان و ارلیستات تولید شده در شرکت داروسازى کارن هم اکنون در سراسر کشور در حال توزیع مى باشد .