موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

اوراشکه

اوراشکه
اوراشکه


خانم Giesele Zemmour از پیشگامان صنعت نو ظهور زیبایی، با افتتاح اولین سالن خود در دهه هشتاد میلادی پا به عرصه تولید تخصصی محصولات پوستی گذاشت. محله تاریخی پاری سن ژرمن برای این بانو نقطه آغاز و الهام بخش ایده های فراوان و نوگرایانه بسیاری بود. بیست سال سابقه در این صنعت برای او مجالی در راستای شناخت مکانیسم طبیعی پوست و طبیعتا نیازهای آن بود.
 
 
تلاش، تجربه و تشخیص صحیح او این باور را پایه ریزی کرد که پوست جوان در درجه اول پوستی است که از درون ساختار مناسبی دارد و این سبب رسیدن به راهکارهایی جهت جلوگیری از پیری زودرس پوست شد. پیگیری و تخصص او منتهی به همکاری با به نام ترین کمپانی در صنعت تولید تخصصی محصولات پوست شد و در نتیجه اوراشکه با ترکیبی از عملکرد، لذت و ایمنی متولد شد. برندی که با پیشرفته ترین متدها و خلاقیت موجود در آن، موجب کندی در پیر شدن پوست و بازگرداندن درخشندگی و جوانی به پوست خواهد شد.
 
اوراشکه محصولی است برای مصرف عموم و همینطور متخصصین پوست. تجربه ای که لذت لمس آن هم در خانه امکان پذیر است و هم در سالن های تخصصی. فرمولی برای زیبایی، کیفیت، خلاقیت و تحقق یک رویا
 
قابلیت مصرف این محصول محدود به سن و طبقه اجتماعی نیست و بسته به زمانی است که نیاز به مراقبت از پوست احساس می شود، می توانید بیست ساله باشید و یا شصت ساله. تاثیراتی آنی و قابل مشاهده این محصولات خود شاهدی است برای مصرف آنها.