موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

کارن، پی ان سی

کارن، پی ان سی

شرکت داروسازی و مکمل های غذایی کارن


شركت داروسازی ومكمل های غذايی كارن با مشاركت شركت Mass Global Nutrition كانادا با استفاده از بهترين و مرغوب ترين مواد اوليه وارداتی از کمپانی های معتبر و به كارگيری كادر علمی مجرب با تخصص های خاص از جمله متخصصین تغذیه در واحدهاي مختلف، علاوه برتولید مکملهای غذایی بخش تندرستی  و بیمارستانی  ، اقدام به توليد انواع مكمل های غذايی ورزشی  با نام تجاری  PNCو داینامکس و همچنین دارو نموده است .
 
 
تاریخچه
•  شروع فعالیت و تولید مکمل: شرکت داروسازى کارن به عنوان اولین شرکت تولید کننده مکملهاى دارویى، غذایى، ورزشى و فرمولاهاى انترال، فعالیت خود را از سال 1378 آغاز نموده و هم اکنون با 10 خط تولید و بیش از 80 نوع مکمل و فرمولاى مختلف یکى از خوشنام ترین برندهاى مکمل در میان محصولات داخلى و خارجى موجود در بازار مى باشد.
•  اخذ گواهینامه هاى لازم و تولید دارو:  از آنجا که تولید محصول سالم و با کیفیت از اهداف مجموعه کارن مى باشد، این شرکت علاوه بر مجوزهاى لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکى و وزارت صنایع و معادن، گواهینامه هاى ISO 9001، HACCP، ISO 22000، ISO 14001،DQS آلمان، GC MARK و HALAL را دریافت نموده و بعد از سالها کسب تجربه و اعتبار، با دریافت گواهینامه GMP در سال 1395، به صنعت فاخر داروسازی کشور ورود نموده در فضاى بیش از 1000 متر مربع خط جامدات خود را به بهره بردارى رسانده است. همچنین یکى از پیشرفته ترین و بزرگترین خطوط سافت ژل منطقه در شرکت داروسازى کارن به بهره بردارى رسیده و برنامه ریزی¬هاى لازم جهت تولید 8 دارو، در نیمه اول سال 1397 در این خط انجام شده است.

محصولات

مکمل هاى ورزشى
مکمل هاى ورزشى شرکت کارن با برند  PNC قدیمى ترین و خوشنام ترین برند مکمل هاى ورزشى در ایران و مورد تایید متخصصین در امر تغذیه ورزشى،  پزشکان مشغول در حوزه ورزش، تیم هاى ملى و باشگاهى و فدراسیون هاى ورزشى از جمله فدراسیون پزشکى ورزشى مى باشد. در تولید این محصولات همواره نیاز جامعه ورزش، تاثیرگذارى مکمل در پژوهش هاى علمى انجام شده و سلامت محصول مد نظر مدیران شرکت کارن و از رموز موفقیت این برند بوده است. برند جدید داینامکس به سفارش شرکت ADAPT PHARMA  کانادا تولید و به بازارعرضه شده است. این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و از معتبرترین تامین کنندگان جهان(مورد تایید شرکت آداپت فارما) و با استفاده از حرفه ای ترین فرمولاسیون های روز دنیا و با هدف توسعه بازار مکمل های ورزشی کارن و صادرات به کشورهای خاورمیانه تهیه شده اند.برخی از مکمل های ورزشی کارن عبارتند از: گین آپ، کراتین، گلوتامین، اچ ام بی، کربو مس، کربو شارژ، سوپر کراتین، پمپ بیو کراتین و ....

 مکمل هاى بیمارستانى
فرمولاهاى آماده گاواژ تولید شده در شرکت داروسازى کارن تحت عنوان انترامیل اولین فرمولاى گاواژ تولید شده در کشور مى باشد که با هدف کمک به وضعیت نامناسب تغذیه بیماران بسترى در بخش هاى مراقبت هاى ویژه، با کیفیت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجى و قیمت مناسب به بازار عرضه شده و هم اکنون با کسب رضایت و تایید متخصصین تغذیه و مراقبتهاى ویژه محبوب ترین و پر مصرف ترین فرمولاى گاواژ در ایران مى باشد. با توجه به نیاز بیمارستان ها و بنا به درخواست متخصصین، محصولات هیلاژن، پیورپروتئین و کالرى میل نیز به سبد محصولات بیمارستانى کارن اضافه شده و هم اکنون در کنار انواع انترامیل جزو محصولات محبوب و پرفروش شرکت مى باشند.

 مکمل هاى تندرستى
مکمل لاغرى اسلیم لست و مکمل افزایش وزن کودکان گین آپ دو محصول عالی و محبوب از اولین مکمل هاى تندرستى کارن مى باشند. هم اکنون شرکت کارن با بیش از 20 محصول در حیطه هاى کاهش وزن، افزایش وزن و ارتقاء سلامت یکى از پیشروان این عرصه است.

 دارو
سه محصول سولفاسالازین، والسارتان و ارلیستات تولید شده در شرکت داروسازى کارن هم اکنون در سراسر کشور در حال توزیع مى باشد و به زودى 8 داروی رانی سافت (رانیتیدین)، گریپوژل (سرماخوردگی بزرگسالان)، کارنوفن (استامینوفن، ایبوبروفن و کافئین)، ژلوکار (ایبوبروفن)، آکواتیک (روغن ماهی با EPA بالا)، آکواتیک (روغن ماهی با DHA بالا)، کپسول پرگابالاین و قرص رزوواستاتین نیز به سبد محصولات دارویی شرکت اضافه خواهد شد.