موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

نورکرین , مکمل درمان ریزش مو آقایان و خانم ها

نورکرین آقایان و خانم ها دو محصول منحصر به فرد در درمان ریزش مو

نورکرین یک مکمل غذایی جهت جلوگیری از ریزش مو و سفیدی مو در مردان و زنان است . امروزه تقریبا 50 درصد افراد جامعه از ریزش مو رنج می برند و نمی توانند این موضوع را بپذیرند. مو یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی در افراد است که ریزش آن می تواند اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد. یکی از  راه ها ی مقابله با این مشکل تغذیه صحیح و استفاده از مکمل و شامپو مناسب می باشد . یکی از مکمل های مناسب برای تقویت موها و مقابله با ریزش مو قرص نورکرین فارمامدیکو است. مکمل نورکرین در دو نوع نورکرین آقایان و نورکرین خانم ها توسط شرکت فارمامدیکو دانمارک تولید میشود . این مکمل به دلیل دارا بودن مواد موثره و ترکیبات منحصر به فرد خود در افزایش رشد موها , تحریک ریشه مو , پیشگیری از ریزش مو , جلوگیری از روند سفید شدن موها و تقویت سیکل رشد مو نقش بسزایی دارد. ترکیبات نورکرین آقایان و قرص نورکرین خانم ها تقریبا مشابه یکدیگر است ولی مکمل نورکرین آقایان دو ترکیب اضافه جهت جلوگیری از ریزش موی مردان دارد که بدلیل هورمون تستسترون در آقایان بوجود می آید.


ترکیبات مکمل نورکرین مردان و نورکرین خانم ها


نام

مقدار

نیاز روزانه

ماریلکس

600 mg

*

عصاره آسرولا چری

240 mg

*

سیلیکا کیسلگور

60 mg

*

عصاره دم اسب

50 mg

*

عصاره روغن کبد ماهی

20 mg

*

 

ماریلکس Marilex

ترکیبی از پروتئین های موجودات دریایی مثل صدف ها و غضروف کوسه است و مقادیر بالای لسیتین , لوسین و گلوکز آمین موجود در آن باعث تحریک و رشد فولیکول های مو می شود.

آسرولا چری Acerola Cherry

گیاهی گرمسیری است که سرشار از ویتامین  A , B1, B2 , B3 ,C و ریبوفلاونوئیدها و کارتنوئید میباشد. این گیاه یک آنتی اکسیدان قوی است که از پیری و آسیب فولیکول های مو جلوگیری میکند و باعث تولید کلاژن و در نهایت افزایش رشد مو و کاهش روند سفیدی موها میشود.

گیاه دم اسب

این گیاه غنی از سیلیکون , پتاسیم , سلنیوم و منگنز است و به دلیل دارا بودن اثر آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی , باعث بهبود جریان خون در فولیکول های مو و توقف ریزش مو و تحریک رشد موها میشود .همچنین عصاره گیاه دم اسب برای درمان موخوره بسیار موثر است .

سیلیکا

 یک ماده تشکیل دهنده بافت کلاژن است و به همین جهت در سلامت پوست و مو بسیار موثر است. سیلیکا موجود در قرص نورکرین علاوه بر کمک به کلاژن سازی , در انتقال مواد معدنی به بخش های خارجی بدن مانند مو و ناخن هم نقش بسزایی دارد.

***دو ماده موثره , گیاه شنبلیله و روغن کبد ماهی ترکیبات اختصاصی مکمل ریزش مو نورکرین آقایان  هستند.

گیاه شنبلیله Graecum

 بطور اختصاصی در نورکرین مردان وجود دارد . این گیاه سرشار از کلسیم , پتاسیم , سلنیوم   , مس , آهن  , روی , منگنز و منیزیم است . همچنین حاوی اسید فولیک و ویتامین C و A  و ویتامین های گروه B , تریپتوفان , پروتئین و استروژن های گیاهی میباشد. استروژن های گیاهی موجود در این گیاه , تبدیل تستسترون به دی هیدروتستوسترون را مهار میکند در واقع این گیاه مهار کننده قوی DHT  است که عامل اصلی الگوی ریزش مو مردانه به حساب میاید. گیاه شنبلیله همچنین باعث افزایش خونرسانی به پوست سر میشود.

روغن کبد ماهی

  دومین ترکیب اختصاصی نورکرین آقایان , روغن کبد ماهی است . اسیدهای چرب امگا 3 باعث افزایش جریان خون در پوست سر میشود. همچنین امگا 3 , یک مهار کننده قوی DHT  است که از ریزش مو مردان جلوگیری میکند .

شما عزیزان می‌توانید جهت مکمل تقویت مو از وب سایت داروخانه تهران به بخش مکمل مراجعه کنید.

نحوه مصرف قرص نورکرین فارمامدیکو

قرص نورکرین آقایان و نورکرین خانم ها , به دلیل چرخه رشد مو باید به مدت 6 ماه و روزی دو عدد بعد از صبحانه وشام مصرف شود. در مورد افراد سیگاری و کسانی که اضافه وزن دارند و یا بالای 80 کیلو وزن دارند باید روزی 3 عدد مصرف شود.

  موارد مصرف و مشخصات قرص ریزش مو نورکرین

قرص نورکرین جهت :

-    تحریک فولیکولهای مو
-    جلوگیری از ریزش مو
-    تقویت چرخه رشد مو
-    جلوگیری از سفید شدن موها
-    تغذیه ریشه مو و خونرسانی به پوست سر مصرف میشود.
*** قرص نورکرین ساخت شرکت فارمامدیکو کشور دانمارک با فرمولاسیون منحصر به فرد میباشد و هر بسته حاوی 30 عدد قرص نورکرین است.

 هشدار – افرادی که به ماهی حساسیت دارند نباید از قرص نورکرین آقایان استفاده کنند.

تداخل دارویی و عوارض جانبی مکمل ریزش مو نورکرین

– از آنجا که کلیه ترکیبات مکمل نورکرین گیاهی است تا به حال هیچ گونه عوارض جانبی و یا تداخل دارویی با داروهای دیگر برای آن گزارش نشده است.

جهت مشاوره می توانید با داروخانه آنلاین  تهران (77184937- 77241215) تماس بگیرید.

1397/03/17
  •  

نظرات کاربران

  • رضادرخشان راد 3 مهر 1400 0 0 پاسخ به این نظر
    سلام.خریدارقرص نورکرین مردان
  • زهره بهرامی 28 آذر 1399 0 0 پاسخ به این نظر
    سلام قرص نورکرین میخواستم چه جوری و از کجا باید تهیه کنم
  • فرزانه سبزه یی 9 مهر 1399 0 0 پاسخ به این نظر
    قرص نورکرین مخصوص خانم ها وآقایان
    لازم دارم