موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

اگر می خواهید آلزایمر بگیرید این کارها را انجام دهید

اگر می خواهید آلزایمر بگیرید این کارها را انجام دهید


1. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، هیچ گونه مطالعه و تمرینات فکری نکنید 

مطالعه منظم ، یادگیری چیزهایی که به آنها علاقه مند هستید ، بازی های فکری و حل جدول، معما و سودوکو ، حفظ کردن شعر و ترانه ، توضیح دادن فیلم یا کتابی که خوانده اید به اطرافیانتان و حفظ کردن شماره تلفن ها ریسک ابتلا به آلزایمر را کاهش میدهند.

2. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، ورزش نکنید 

در کسانی که 30 دقیقه ورزش روزانه انجام می دهند میزان ابتلا به آلزایمر کمتر دیده شده است . پیاده روی ، شستن ماشین ، باغبانی و تمیز کردن منزل هم نوعی ورزش به حساب می آید .

3. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، به اندازه کافی مایعات ننوشید 

کم آبی یکی از مهم ترین فاکتورها در کاهش حافظه است و برای اینکه بدانید به اندازه کافی مایعات مینوشید یا نه ، بهترین نشانه این است که همیشه باید ادرار شما به رنگ لیمویی روشن باشد .

 4. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، از میوه و سبزیجات استفاده نکنید

مصرف میوه و سبزیجات کافی میزان ابتلا به آلزایمر را کاهش میدهد. حداقل روزانه 5 نوع میوه و سبزی بخورید ، سبزیجاتی مثل بروکلی ، اسفناج و کاهو در پیشگیری از بیماری آلزایمر بسیار مفید هستند.

آلزلیمر

 5. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، از مکمل های حاوی فسفاتیدیل سرین (phosphatidyl serine) و فسفاتیدیل کولین (phosphatidylcholine) استفاده نکنید 

مطالعات مختلف نشان داده است که فسفاتیدیل سرین و فسفاتیدیل کولین دو ماده ای هستند که می توانند در مراحل اولیه  ابتلا به آلزایمر، پیشرفت بیماری را کند کنند . بنابر این اگر بیماری آلزایمر در خانواده شما ارثی است میتوانید در سنین بالاتر با مشورت پزشک یا داروساز خود از این مکمل استفاده کنید . یکی از بهترین مکمل های حاوی فسفاتیدیل سرین در بازار ایران، کپسول مموری پلاس مارنیز است. برای اطلاع از مشخصات کپسول مموری پلاس، روی تصویر زیر کلیک نمایید:
کپسول مموری پلاس مارنیز


 6. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، با اطرافیان و دوستانتان ارتباط کمتری داشته باشید 

ثابت شده است که ارتباطات اجتماعی و انجام فعالیت های دسته جمعی از جمله فعالیت های اجتماعی ، فیزیکی ، روانی ، سرگرمی (در جمع) یکی از بهترین عوامل پیشگیری از آلزایمر هستند .

 7. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، ماهی نخورید 

خوردن ماهی، حداقل دو بار در هفته، علاوه بر کمک به سلامت قلب و عروق باعث محافظت بیشتری از ماده خاکستری مغز شما می شود. البته بهتر است ماهی سرخ شده در روغن نباشد ( پخته شده باشد ) و در کسانی که به هر دلیلی نمیتوانند از ماهی استفاده کنند توصیه می شود از کپسول های  امگا 3 حداقل روزی یک عدد استفاده کنند . ( روغن ماهی فاقد جیوه سنتری را ببینید. ) 

 8. اگر می خواهید آلزایمر بگیرید، از اعضای بدن خود برای تقویت مغز کمک نگیرید 

به تدریج خود را عادت دهید و از حالا به بعد سعی کنید هر کاری را که با دست راست انجام می دادید، با دست چپ هم امتحان کنید . ( برای چپ دستان برعکس ) مثل : مسواک زدن ، کار با موبایل و کیبورد کامپیوتر ، دکمه بستن ، غذا خوردن و حتی نوشتن . 1396/05/07

نظرات کاربران

  • مسعود وکیلی 4 فروردین 1397 0 0 پاسخ به این نظر
    سلام و عرض ارادت و تبریک سال نو، دنبال داروی فسفاتیدیل سرین برای پدرم میگردم میشه بفرمائید به چه صورت میتونم سفارش بدهم . سپاسگزارم