موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

مکمل نورکرین مخصوص آقایان

تقریبا در سراسر دنیا، یک حقیقت اثبات نشده بین مردم وجود دارد :

 

  "به همان اندازه ای که خانم ها نسبت به ایجاد چین و چروک در پوست خود حساس هستند، آقایان در مورد شیوع ریزش موی خود حساسیت به خرج می دهند."
طبق آمارهای پزشکی در سراسر دنیا، تعداد آقایانی که از  ریزش مو رنج می برند بسیار بیشتر از خانم هاست!
علت این تفاوت را علاوه بر وجود عوامل ژنتیکی و فیزیکی، می توان به عوامل محیطی مانند:
وجود مشغله زیاد، فشار و استرس ناشی از محل کار و زندگی و نیز عدم توجه به تغذیه در آقایان نسبت داد.

در حال حاضر روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که گاهی بسیار پر هزینه و حتی دردناک می باشد.

امروز می خواهیم در قالب مقاله ای کوتاه شما را با مکمل پرطرفداری آشنا کنیم که تاکنون بسیاری از افراد را در سراسر دنیا جذب خود کرده است!

 

NOURKRIN® MAN 

این مکمل خوراکی، یک مکمل تقویتی مو می باشد که با توجه به فاکتورهای پزشکی مخصوص آقایان تهیه شده است.

نورکرین از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تقویت ریشه مو می شود.

علاوه براین نورکرین ضخامت و استحکام تارهای مو را افزایش داده و به رویش مجدد مو کمک می کند.

نکته:

این مکمل دارای هیچگونه عوارض جانبی نمی باشد.

 

نورکرین چگونه عمل می کند؟

نحوه رویش مو در بدن ما از یک چرخه ی منظم پیروی می کند. هر کدام از عوامل ژنتیکی و یا محیطی که در سیستم بدن تاثیر منفی بگذارد، باعث ایجاد اختلال در این چرخه می شود.  نتیجه این تغییرات سبب ریزش مو می گردد!  
نورکرین به ایجاد یک چرخه ی سالم رویش مو در بدن انسان کمک می کند. جالب است بدانید که هر تار موی شما چرخه ی رویش مخصوص به خود را دارد و شبیه دیگر قسمت های بدن نیست. 

فرآیند عادی رویش مو

 

مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده است که این پروتئین توسط فولیکول های مو در لایه خارجی پوست تولید می گردد. وقتی  فولیکول ها سلول موی جدید را تولید می کنند، سلولهای قدیمی تر به سمت سطح پوست هل داده می شوند. که در واقع مویی که شما مشاهده می کنید، رشته ای از سلول های مرده کراتین است!  
افراد بالغ بطور متوسط حدود ۱۰۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تار مو بر روی سر خود دارند که روزانه ۱۰۰ تار از آن ها ریزش دارد؛ بنابراین وجود تعداد کمی تار مو بر روی برس دلیل ریزش مو نیست.
  در هر زمان، حدود ۹۰ درصد موهای سر یک فرد در حال رشد کردن می باشد. هر فولیکول مو چرخه زندگی خودش را دارد که می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر سن، بیماری و شمار زیادی از فاکتورهای دیگر قرار گیرد.

این چرخه زندگی به ۳ فاز یا مرحله تقسیم می شود:

 

1.فاز رشد یا آناژن
 تقریبا 85 تا 90 درصد از موهای ما به طور فعال در هر زمانی رشد می کنند. این مدت زمان اصولا به ژنتیک مربوط است، اما می‌تواند به واسطه‌ی عوامل خارجی مانند استرس، رژیم غذایی و بیماری تغییر کند. هر تار مو شما تا 2 تا 6 سال یا بیشتر از زمان رویش به رشد خود ادامه می دهد. 

 

2.فاز تحول یا کاتاژن
 به دنبال مرحله آناژن، مرحله کاتاژن رخ می‌دهد که یک مرحله کوتاه دو تا چهار هفته‌ای است. در این مرحله که بخشی از یک فرآیند ایجاد موی جدید است،‌ پیاز موی قدیمی تحلیل رفته و رشد مو متوقف می‌شود، ‌اما مو نمی‌ریزد.  این مرحله اصطلاحا همان ریزش موی طبیعیست که در هر فرد وجود دارد.

 

3.فاز استراحت یا تلوژن      
 در این مرحله فولیکول یا پیاز مو به مرحله تلوژن یا استراحت وارد می‌شود، که معمولا دو تا چهار ماه زمان می برد. در این دوره مو هنوز رشد نمی‌کند، اما متصل به پیاز مو باقی می‌ماند. حدود 10 تا 15 درصد از همه موها در هر زمان در این مرحله قرار دارند.

 

اختلال در چرخه رویش : 
 اگر چرخه رویش مو بهم بریزد، در هر مرحله چه اتفاقی رخ می دهد؟ 

 

1.مرحله رشد آنزیم آناژن: 
مدت زمان رشد مو کاهش پیدا می کند. تارهای مو زود تر از زمان موعد، رشدشان متوقف می شود و نهایتا از فولیکول جدا شده و ربزش مو اتفاق می افتد. این کاهش زمان روی روند کلی چرخه ی رشد تاثیر بسیار مخربی می گذارد.

2.مرحله گذار یا تحول:
 در حالت اختلال چرخه، فولیکول مو زودتر از موعد به حالت گذار می رود و ریزش مو اتفاق می افتد.

 

3.مرحله استراحت: 
چرخه ی نامنظم سبب طولانی شدن مرحله ی استراحت می شود. یعنی مدت زمانی که طول می کشد تا فولیکول های سر دوباره فعال شود و رویش اتفاق بیوفتد طولانی تر می شود.   ( به این حالت فولیکول های خاموش گفته می شود )

 

تاثیر NOURKRIN 

مواد مغذی و تقویت کننده ای که در نورکرین وجود دارد سبب می شود تا فولیکول های خاموش فعال شود و از طرفی حالت گذار طولانی تر شود. بنابراین این مکمل کمک می کند تا این چرخه ی به حالت اولیه خود برگردد و رویش مو از سر گرفته شود.

 

 نحوه استفاده از مکمل های نورکرین برای آقایان: 

 

_ روزانه 2 عدد قرص، یک عدد شب پس از مصرف غذا و یک عدد ظهر بعد از نهار همراه با آب میل شود. 
_ به مدت 6 ماه مصرف شود. 1397/01/22

نظرات کاربران

  • محمد 31 شهریور 1398 0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام.این محصول نوکرین آقایان کی موجود میشه هر وقت موجود شد بهم خبر بدین.