موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

رژیم جنرال موتورز اصلی چیست و چه فوایدی دارد؟

رژیم جنرال موتورز اصلی چیست و چه فوایدی دارد؟

ما در این مقاله قصد داریم خیلی مختصر اما مفید، رژیم غذایی ژنرال موتورز اصلی را برایتان شرح دهیم. شاید شما هم دوست داشته باشید آن را امتحان کنید.
 

تاثیر رژیم لاغری جنرال موتورز اصلی در لاغری

برنامه رژیم لاغری جنرال موتورز یک رژیم غذایی محبوب برای کاهش وزن است که توسط گروهی از متخصصان تغذیه طراحی شد. این رژیم  برای کارکنان شرکت خودروسازی جنرال موتورز طراحی شد تا در مدت هفت روز بتوانند سالم‌تر و متناسب‌تر باشند. ادعا می‌شود که با کمک این رژیم می‌توانید در یک هفته 2 تا 5 کیلوگرم وزن کم کنید. بعلاوه بدنتان نیز سم‌زدایی می‌شود.
 

 روز اول تنها میوه مصرف کنید

در رژیم جنرال موتورز می توانید در روز اول هر نوع میوه‌ای غیر از موز را مصرف کنید. شما می‌توانید به هر اندازه که بخواهید میوه مصرف کنید؛ اما بهتر است بیشتر از میوه‌هایی چون هندوانه و طالبی استفاده کنید. این اولین گام در روند پاکسازی بدن شما خواهد بود.
 

 روز دوم فقط سبزیجات بخورید.

می‌توانید روز خود را با یک سیب‌زمینی کبابی یا پخته بزرگ شروع کنید. شما می‌توانید به هر اندازه که بخواهید از سوپ سبزیجات استفاده کنید. برای پختن سبزیجات از روغن استفاده نکنید.


 روز سوم ترکیبی از میوه و سبزیجات مصرف کنید.

در روز سوم رژیم غذایی جنرال موتورز, می‌توانید روزانه ترکیبی از میوه و سبزیجات را استفاده کنید؛ اما مجاز به مصرف موز و سیب‌زمینی نیستید.
 

 روز چهارم به میزان دلخواه موز مصرف کنید

در روز چهارم  این رژیم غذایی ، شما مجاز هستید تا 8 عدد موز بخورید. همچنین می‌توانید 4 لیوان شیر نیز همراه آن مصرف کنید. در صورتی که دوست داشته باشید می‌توانید آن‌ها را با هم مخلوط کنید و به صورت شیرموز یا شیک موز مصرف کنید. بهتر است شب را با خوردن سوپ سبزیجات به پایان برسانید.
 

روز پنجم از برنج و گوجه استفاده کنید.

شما می‌توانید در روز پنجم رژیم جنرال موتورز یک فنجان برنج همراه با 6 گوجه کامل مصرف کنید. همچنین توصیه می‌شود حداقل 12 لیوان آب بنوشید تا پاکسازی بدنتان بهتر صورت گیرد. مصرف آب فراوان به افزایش متابولیسم بدنتان نیز کمک می‌کند.


 روز ششم استیک به همراه  سبزیجات مصرف کنید.

در روز ششم از رژیم غذایی جنرال موتورز اصلی می‌توانید از مقداری گوشت استفاده کنید. در این روز مجاز هستید، هر چقدر دلتان خواست سبزیجات مصرف کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل، از یک کاسه برنج قهوه‌ای استفاده کنید.
 

روز هفتم از برنج و سبزیجات استفاده کنید.

در روز هفتم و در واقع آخرین روز از این رژیم غذایی، می‌توانید برنج بیشتری مصرف کنید. در این روز نیز مجاز هستید تا حد دلخواه سبزیجات بخورید. بهتر است با مصرف آب‌میوه فراوان، روند پاکسازی بدن را تسریع کنید.
 
1396/10/27