موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

درمان سریع جوش صورت با کرم درمان اورژانسی جوش مورَد

حتماً برای شما هم پیش آمده که شبل قبل از یک مهمانی مهم یا یک قرار ملاقات سرنوشت ساز، ناگهان یک جوش مزاحم روی صورتتان پدیدار می شود!
در این مقاله به شما خواهیم گفت چطور سریع و اورژانسی از شر این جوش های مزاحم خلاص شوید. 
 

دلایل به وجود آمدن جوش و آکنه

آکنه یا جوش زمانی رخ میدهد که روزنه های پوست و یا فولیکول های مو از چربی و سلولهای مرده پر شود. فولیکول ها و روزنه ها با غدد سباسه در ارتباطند. غدد سباسه یک ماده چرب به نام سبوم ترشح میکنند که باعث چرب و مرطوب شدن سطح پوست و مو میشود. وقتی که پوست سبوم بیشتر از حد معمول ترشح کند و در عین حال سلول های مرده بیشتری هم در سطح پوست وجود داشته باشد، این دو عوامل با هم در روزنه های پوست و یا در فولیکول مو جمع شده و محیط رشد مناسبی برای رشد و تجمع باکتریها به وجود می آورند.  این تجمع می تواند باعث باد کردن دیواره فولیکول و بوجود آمدن جوش سرسفید و یا باز شدن آن و بوجود آمدن جوش سرسیاه شود.
اصولاً جوش های صورت بیشتر در دوران نوجوانی و بلوغ دیده میشوند، اما ممکن است در طول زندگی، بارها و بارها فرد را گرفتار کنند. شاید شما هم جزء آن دسته افراد هستید که با وجود پشت سر گذاشتن دوران نوجوانی و بلوغ، باز هم این مزاحم های پوستی دست از سرتان بر نداشته و گاه به گاه به سراغتان می آیند. حتماً تا حالا راه های بسیاری را هم برای نجات از این زائده پوستی امتحان کرده اید. جدا از موضوع زیبایی، آکنه های ملتهب و جوش های زیرپوستی باید خیلی سریع درمان شوند تا جای آنها روی پوست باقی نماند و پوست شما را خراب نکنند. ممکن است بعد از درمان هم شما نیاز به استفاده از کرم ها و مکمل هایی داشته باشید تا دوباره دچار این عارضه نشوید و نیز پوستتان ترمیم شود. 

 

درمان سریع جوش صورت

درمانهای زیادی برای جوش و آکنه وجود دارد اما همان طور که در بالا هم اشاره شد، آکنه باید خیلی سریع و اورژانسی درمان شود تا به پوست شما آسیب جدی نرساند. در این مقاله می خواهیم یک محصول بسیار موثر برای درمان سریع جوش صورت به شما معرفی کنیم.
شما عزیزان می‌توانید جهت خرید کرم ضد جوش از وب سایت داروخانه تهران به بخش آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید.
 

کرم درمان اورژانسی جوش مورد Murad Acne Spot Treatment 

کرم درمان اورژانسی جوش و آکنه مورد ساخت آمریکاست و یک محصول فوق العاده است که با انتقال سریع مواد موثره، آکنه را سریعاً درمان میکند و قرمزی و التهاب ناشی از آن را برطرف میسازد. فرمولاسیون منحصر به فرد این کرم حاوی سولفور و هیدروژن پراکساید است که در کنار هم خیلی سریع می توانند جوش ها را نابود کنند. پس دیگر نگران جوش صورت در شب قبل از مهمانی نباشید! با استفاده از این محصول Murad خیلی سریع می توانید این جوش ها را از بین ببرید.
1396/07/22
  •