موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396

اثرقهوه سبزدر لاغری

اثرقهوه سبزدر لاغری


دانه‌های قهوه سبز
مزایای بسیاری در لاغری ، سلامت پوست و مو ,کاهش وزنکاهش اشتها,سوزاندن چربی,کاهش کلسترول و تنظیم قند خون در دیابت نوع 2 دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای استفاده از دانه‌های قهوه سبز برای لاغری ، با این مقاله همراه ما باشید.
 

قهوه سبز چیست؟

دانه‌های قهوه‌ سبز دانه‌های بو نداده گیاه قهوه عربی (Coffea Arabica) هستند. در طی فرآوری و بو دادن دانه‌های قهوه ، آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در آن حذف می‌شوند. این آنتی اکسیدان ها مزایای بسیاری برای سلامتی ما دارند؛ اما از آنجا که دانه‌های قهوه سبز این مرحله را طی نمی‌کنند برای سلامت عمومی ما بسیار سودمند هستند.

افزایش متابولیسم با قهوه سبز

اسید کلروژنیک موجود در دانه‌های قهوه سبز به عنوان تقویت‌کننده متابولیسم شناخته شده است. قهوه سبز میزان متابولیسم پایه (BMR) بدن ما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد که باعث به حداقل رساندن انتشار گلوکز از کبد به خون می‌شود. به علت عدم وجود گلوکز در خون، بدن ما شروع به سوزاندن سلول‌های چربی ذخیره شده می‌کند تا بتواند قند خون را تأمین کند؛ بنابراین، دانه‌های قهوه سبز خالص قابلیت سوزاندن چربی را افزایش می‌دهند و در نهایت به ما کمک می‌کنند تا وزن خود را کاهش دهیم.بنابراین قهوه سبز نقش موثری در لاغری ایفا می کند.

سوزاندن چربی با قهوه سبز

قهوه سبز همچنین حاوی مقدار زیادی کلپ (kelp) می‌باشد. این ماده یک نوع خاصی از جلبک‌های دریایی است که مملو از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است؛ بنابراین، باعث حفظ سطح مواد مغذی در بدن ما می‌گردد. به‌طورکلی، قهوه سبز متابولیسم سوزاندن چربی را افزایش می‌دهد تا بتوانیم به‌سرعت چربی‌های ناخواسته و کالری‌های اضافی را بسوزانیم و لاغر شویم.



سرکوب اشتها با قهوه سبز

اگر از گرسنگی مکرر رنج می‌برید، دانه‌های قهوه سبز می‌تواند به شما کمک بسیاری کنند. قهوه سبز به عنوان یک مهارکننده قوی و مؤثر اشتها ، می‌تواند میل ما را به غذا کنترل کند و مانع پرخوری ما شود؛ بنابراین بدن ما شروع به سوزاندن ذخایر چربی می‌کند و دچار افزایش وزن نمی‌شود.

درمان دیابت با قهوه سبز

قهوه سبز همچنین قادر است دیابت نوع 2 را درمان کند. مشاهده شده است که عصاره قهوه سبز سطح بالای قند را در جریان خون ما کاهش می‌دهد و به کاهش وزن سرعت می‌بخشد. هر دوی این موارد برای درمان دیابت نوع 2 ضروری هستند.

کاهش میزان کلسترول بد (LDL) با قهوه سبز

سطح کلسترول ما با دانه‌های قهوه سبز قابل کنترل است. لیپوپروتئین با چگالی بالا (LDL) که تحت عنوان کلسترول بد نیز شناخته می‌شود، یکی از عوامل اصلی ابتلای ما به اختلالات قلبی عروقی ، از جمله ایست قلبی می‌باشد. مطالعات نشان داده است که با مصرف منظم قهوه سبز می‌توان از افزایش کلسترول بد جلوگیری کرد.

افزایش انرژی بدن با قهوه سبز

با توجه به مقدار بالای کافئین ، دانه‌های قهوه سبز می‌توانند به عنوان یک تقویت‌کننده عالی انرژی نیز تلقی شوند. آن‌ها می‌توانند سطح انرژی ما را بالا ببرند و ما را در تمام طول روز فعال نگه دارند. هر چه ما فعال‌تر باشیم، کالری بیشتری می‌سوزانیم و سریع‌تر لاغر می‌شویم.
 
1396/09/03
  •