موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

آموزش آرایش کلاسیک چشم با روشی آسان

آموزش آرایش کلاسیک چشم با روشی آسان




1- برای آرایش کلاسیک چشم، دو رنگ سایه مناسب چشمتان انتخاب کنید

برای آرایش کلاسیک چشم، شما به دو رنگ متفاوت از سایه چشم، برای ایجاد سایه روشن نیاز دارید. یک رنگ سایه چشم تیره و یک رنگ سایه چشم روشن تر. شما می توانید سایه روشنتان را از بین تمام رنگهای روشن انتخاب کنید. آن را با توجه به لباس هایتان یا طبق سلیقه تان انتخاب کنید. بعضی از رنگها شما را پرتر نشان می دهند. سایه هایی که با رنگ چشمانتان متناسب است ( مثلا سایه ی آبی برای چشمان آبی) ، چشمان شما را گیراتر می کند. سایه های روشن و درخشان روی  پوستهای سبزه بهتر به نظر می رسند و سایه های تیره و مات برای پوستهای روشن مناسبتر هستند. رایج ترین رنگ سایه ، رنگ دودی یا ذغالی است. سایه های پررنگتر از سایه اصلی و پایه نیز استفاده فراوانی دارند. بسیاری از پالت های سایه چشم، شامل رنگ های متناسبی هستند که با هم ترکیب زیبایی را ارائه میکنند.



 

2- تمام سطح پلک را با سایه اصلی و روشن بپوشانید و سپس سایه را محو کنید 

یک برس تمیز را به سایه مورد نظرتان بزنید و از ابتدا تا انتهای پلکتان که قسمت بیرونی چشمتان است، بکشید. برای نتیجه بهتر باید برس را به شکل افقی در جهت پلکتان بکشید . برس را به جلو و عقب بکشید تا کامل پلکتان رنگ سایه چشم را بگیرد. برای استفاده از سایه چشم، حتما مقدار اضافی آن را بتکانید تا از ریزش آن بر روی پلک جلوگیری کنید. این مسئله خصوصا زمانی که سایه چشم های رنگی استفاده میکنید بسیار مهم است زیرا روی صورتتان کاملا مشخص میشود.



3- سایه تیره تر را روی خط پلکتان بکشید

 سایه چشم را از گوشه ی بیرونی به سمت بینی تان بکشید و سعی کنید خط سایه را با سایه تیره تر مشخص کنید. میتوانید از همان برس قبلی هم برای سایه ی تیره تر استفاده کنید و نیازی به پاک کردن آن ندارید.



4- سایه ی روشن تان را به گوشه ی داخلی چشمتان به صورت آهسته ضربه بزنید

 یک برس تمیز را کمی به سایه چشم درخشان و روشن بمالید و آن را به هلال داخلی چشمتان بزنید. این کار باعث می شود چشمان درخشانتر و جذابتری داشته باشید. سایه چشم روشن، می تواند از هر نوع رنگ روشنی باشد. این رنگ حداقل باید یک مقدار روشنتر از رنگ پوستتان باشد که در بین آنها عسلی و سفید از بقیه بهتر است. شما می توانید سایه روشنتان را از بین کرم پودرها و کانسیلرها یا کیت های کانتورینگ گریم هم انتخاب کنید.



5- سایه ها را محو کنید

از یک برس آرایشی تمیز استفاده کنید. یک برس گرد برای این کار مناسب است. برس را در گوشه ی بیرونی چشمتان قرار دهید و آن را روی خط مژه به سمت داخل بکشید. حرکات دورانی و کوچکی روی پلکتان بکشید و آن را تا یک سوم پایانی گوشه داخلی چشمتان ادامه دهید. این کار باید طوری انجام شود که دو سایه شما کاملا با یکدیگر ترکیب شوند و خطی بین آنها مشخص نباشد. این کار را ادامه دهید تا حالت مورد نظر ایجاد شود. محو کردن سایه چشم موجب میشود رنگها ملایمتر شده و آرایش چشم شما طبیعی و حرفه ای دیده شود.



6- خط  چشم را به آرایشتان اضافه کنید

اگر دوست دارید آرایش کلاسیک چشم هایتان را با کمی سیاهی خط چشم پررنگتر کنید، می توانید یک خط سیاه روی مژه های بالایی بکشید. این کار را از گوشه ی بالایی و بیرونی پلکتان شروع کنید و رد آن را تا گوشه ی داخلی چشمتان ادامه دهید. اگر دستتان می لرزد، از یک مداد به جای خط چشم مایع استفاده کنید. استفاده از خط چشم برای بسیاری از افراد  راحتتر از مداد است، اما شکل دادن و صاف کشیدن آن کمی مشکل است. سبک دیگر کشیدن خط چشم، سبک گربه ای است. به این صورت که دو خط به گوشه ی بیرونی چشمتان اضافه کنید. این خط باید ادامه پیدا کند تا از پلکتان جلوتر رود و انتهای ابرویتان با انتهای خط چشمتان در یک خط موازی قرار گیرد. حالا یک خط روشن روی نیمه ی بیرونی پلک پایینتان بکشید. خط چشم های مایع و ژله ای معمولا برای این سبک مناسب تر می باشند.


7- آرایش کلاسیک چشم را با زدن ریمل تمام کنید

 ریملهایی که قابلیت ضخیم و بلند کردن مژه را دارند، باعث درشتتر شدن چشم می شود. برای این سبک شما می توانید از ریمل های تیره و یا فانتزی استفاده کنید. شما هم می توانید کل مژه ها را ریمل بزنید و هم میتوانید ریمل را فقط به مژه های بیرونی بکشید . از جمع شدن ریمل روی مژه ها جلوگیری کنید. برای این کار، فرچه ریمل را بیش از دو بار روی مژه نکشید .اگر باز هم مژه هایتان پر از مواد ریمل شد، قبل از استفاده مواد  اضافی را از روی آن پاک کنید. (ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه ماوالا را حتماً ببینید.)
 
1396/06/02