موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

پدهای درمان میگرن، یک انقلاب در درمان سردرد

پدهای درمان میگرن، یک انقلاب در درمان سردرد

پد مخصوص درمان میگرن

مجله پزشکی آکادمی مغز و اعصاب آمریکا مطلب جالبی را مبنی بر ساخت پدهای  مخصوص  درمان میگرن منتشر کرده است.

البته این تحقیقات هنوز در مراحل تکمیلی می باشند.
پروفسور دیوید یرنیتسکی عضو هیئت علمی انجمن پزشکی یوتا ضمن اذعان این مطلب ادامه می دهد که :
مبتلایان به بیماری میگرن همواره به دنبال درمان های غیر دارویی هستند و استفاده از این پدها می تواند به آنها کمک شایانی کند.
استفاده از این پد بسیار آسان است، هیچ گونه عوارض جانبی در پی ندارد و افراد می توانند به راحتی در همه جا حتی در محل کارشان از آن استفاده نمایند.
این دستگاه از  نوعی محرک الکتریکی استفاده می کند و از رسیدن سیگنال های درد به مغز جلوگیری می کند!  
این تکنولوژی ضد درد، از الکترودهای لاستیکی و یک تراشه هوشمند بر روی یک دست بند تشکیل شده که می توان آن را با گوشی هوشمند کنترل کرد.
این مطالعه بر روی 71 نفر از مبتلایان به میگرن اپیزودیک صورت گرفته که در هر ماه بین دو تا هشت حمله میگرنی داشتند و آنها حداقل دو ماه از هرگونه داروی پیشگیری میگرن نیز استفاده نکرده بودند.
 از شرکت کنندگان خواسته شد، بلافاصه بعد از شروع حمله پد را به خود وصل کرده و به مدت  20 دقیقه از آن استفاده کنند. در طول آزمایشات انجام شده در این پروژه این دستگاه توانست 299 مورد حمله ناشی از بیماری میگرن را درمان کند.
  طبق صحبت های پروفسور یرنیتسکی این آمار چیزی نزدیک به مورد مشابه استفاده از درمان های دارویی برای جلوگیری از بیماری میگرن می باشد!
در صورتی که این تحقیقات تکمیل شوند و به مرحله ی تولید رسیده شود، قدم بزرگی در زمینه درمان بیماری میگرن برداشته خواهد شد.
زیرا همان گونه که پیش تر گفتیم، نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی و بی نیاز کردن بیمار به استفاده از دارو مزیت هایی هستند که تا به حال هیچ کدام از روش های درمانی میگرن از آن برخوردار نبوده اند.  1397/01/26