موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

کاهش اشتها و تنظیم وزن به روش هومیوپاتی

تنظیم وزن یکی از آرزوهای افرادی است که دچار اضافه وزن هستند. پوشیدن لباس هایی که آرزویش را داری، دیدن تناسب اندام خود در آینه و هزاران مورد دیگر از مواردی است که افراد چاق تمایل دارند آن را به دست بیاورند. حتی کاهش یک کیلوگرم نیز برای برخی افراد می تواند خوشحال کننده باشد. افزایش وزن امروزه در تمام جوامع افزایش یافته و خود به تنهایی عامل انواع و اقسام بیماری های مزمن است. البته این نکته را می دانیم که پروسه کاهش وزن زمان بر و سخت است ولی می توان وزن را کاهش داد اگر برنامه درستی داشته باشیم و از راه های درست استفاده کنیم. راه هایی که همیشه انتخاب شده و شکست خورده اند را رها کنید و سعی کنید روش های مناسب تری را امتحان کنید.

برای کاهش اشتها و تنظیم وزن روش ها و مکمل های زیادی وجود دارد. یکی از موثرترین روش های درمان افزایش وزن هومیوپاتی است و مکمل دارویی آن نیز سفامادار نام دارد. این مکمل کاملاً مورد تایید وزارت بهداشت ایران است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با این مکمل لاغری و درمان افزایش وزن بیشتر آشنا شوید.

هومیوپاتی یک روش درمانی است که به آن همسان درمانی نیز می گویند. هومیوپاتی یک روش علمی است که بر اساس تجربه و مشاهدات انجام می شود و تحقیقات متعددی در مورد اثر این روش درمانی انجام شده و موفقیت این روش در این تحقیقات اثبات شده است. این روش از سال های بسیار دور و در زمان بقراط استفاده می شده است ولی به روش نوین تنها 200 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید داروهای هومیوپاتی باید ماده اولیه را توانمند کرد. داروهای توانمند شده روی انرژی حیاتی بدن کار کرده و اختلالات موجود در آنرا اصلاح می کنند.
افزایش وزن نیز یکی از بیماری هایی است که به روش هومیوپاتی می توان آن را درمان کرد. برای این درمان باید ریشه های بیماری را یافت و آنها را از بین برد. به عنوان مثال یکی از بزرگترین مشکلات در افراد چاق اشتهای کنترل ناپذیر و تمایل زیاد به غذا خوردن و نداشتن احساس سیری است. اشتهای زیاد مشکلی است که بسیاری از افراد چاق و دارای اضافه وزن از آن شکایت دارند.

یکی از نکات جالب درباره کاهش وزن به روش هومیوپاتی این است که زحمتی ندارد و در عین حال نتیجه آن پایدار است. معمولاً افراد پس از دوره های رژیم کاهش وزن، خسته شده و رژیم را ترک می کنند و نتیجه ای نیز نمی گیرند. ولی در روش هومیوپاتی که ما به شما معرفی می کنیم، شما برای کاهش اشتها سختی نمی کشید، اما نتیجه کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن در این روش، ماندگار است.

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید مکمل کاهش اشتها و وزن از وب سایت داروخانه تهران به بخش انواع مکمل مراجعه کنید.

در روشی که ما برای کاهش اشتها و تنظیم وزن به شما معرفی می کنیم، از گیاهی به نام مادار استفاده شده است. مادار یک گیاه بومی نواحی شرق آسیا و افریقا است که از قشر خشک این گیاه برای درمان افزایش وزن استفاده می شود. گیاه مادار برای درمان افزایش وزن در توانایی D4  تهیه می شود که در حال حاضر قرص آن به نام سفامادار با مجوز رسمی وزارت بهداشت در داروخانه ها موجود است. سفامادار با اثر برروی سیستم اعصاب مرکزی و با تحریک مرکز سیری در دیانسفال مغز باعث کاهش اشتها می شود. در نتیجه فرد احساس سیری کرده و دیگر تمایلی به خوردن غذا ندارد. سفامادار 100 درصد گیاهی بوده و در دوزهای توصیه شده هیچ گونه عارضه جانبی ندارد.

1396/07/23

نظرات کاربران