موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

معرفی مکمل پرگناکر ویتابیوتیکس Pregnacare

 
تغذیه حرفه ای برای مادر و کودک

بارداری و تولد فرزند تجربه  بسیار حساسی برای خانم ها به شمار می آید، به همین علت در این دوره مادر  پیش از قبل به مراقبت، استراحت و تغذیه سالم نیاز دارد.
 تغذیه مناسب در دوران بارداری و پیش از آن علاوه بر تاثیری که بر سلامت مادر می گذارد، در رشد و شکل گیری مغز جنین نیز نقش حیاتی ایفا می کند. در واقع از دست دادن انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی را می توان از عوارض این دوره حساس به شمار آورد و باید از طریق مکمل های دارویی مخصوص جبران شود.
 
امروز می خواهیم یکی از مکمل های دارویی پر طرفدار مخصوص خانم های باردار را معرفی کنیم:
مکمل  Pregnacare محبوب ترین و پرطرفدار ترین داروی حال حاضر در بسیاری از نقاط دنیا می باشد. این مکمل برای تنظیم و محافظت از رژیم غذایی کسانی است که در حال حاضر باردار هستند و یا قصد باردار شدن را دارند. 

چرا باید از Pregnacare استفاده کنیم ؟

 
 • وجود فولیک اسید : 
پزشکان به شدت توصیه می کنند که خانم هایی که قصد باردارشدن را دارند باید از زمان شروع بارداری تا هفته دوازدهم به طور متوسط روزانه 400 میلی گرم اسید فولیک دریافت کنند. این مکمل حاوی 400 میلی گرم اسید فولیک می باشد و نیاز مادر را به این ماده به طور کامل تامین می کند.

ویتامین D : 
کمبود این ویتامین در بدن ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را برای جنین ایجاد کند، مشکلاتی مانند: مسمومیت بارداری و یا اختلال تنفسی نوزاد. 
متاسفانه کمبود این ویتامین در بدن، به خصوص در بانوان بیشتر است. یکی از ویژگی های اصلی این مکمل وجود ویتامین D در ترکیبات آن است که نیاز مادر و فرزند را چه در دوران بارداری و چه در دوران شیردهی کاملا تامین می کند.

ویتامین B : 
در مدت بارداری هرگز نباید از مصرف ویتامین های خانواده B غافل شد. در این دوره بدن برای شکل گیری سلول های خونی _ تسهیل در فرآیند تقسیم سلولی _ تنظیم وضعیت هورمونی _ تامین انرژی و تقویت سیستم دفاعی و عصبی و نیز سلامت پوست و مو به ویتامین B2,B6,B12و B1  نیاز دارد.
در ترکیبات  Pregnacare 19 نوع ویتامین مورد نیاز، از جمله تمامی ویتامین های خانواده B وجود دارد.
 
آهن : 
آهن یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز خانم ها مخصوصا در دوران بارداری آن ها به شمار می آید. متاسفانه امروزه، کم خونی و فقر آهن مشکلی است که در اکثر خانم ها به چشم می خورد و باید رفع شود. اما نکته مهم دیگر این است که بر خلاف آنچه تصور می شود، مصرف بیش از حد مورد نیاز آهن نیز سبب بروز مشکلاتی در سیستم عمومی بدن می شود. بنابراین باید به مقدار مشخص مصرف شود.
یکی از ویژگی هایی که در فرمول مکمل PREGNACARE  در مقایسه با سایر مکمل ها وجود دارد  این است که آهن در این مکمل، کاملا به اندازه مورد نیاز بدن بانوان موجود می باشد.

زینک ( روی ) :
یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز مهم در بدن می باشد. اهمیت این ماده به حدی است که پزشکان معتقد هستند، حتی قبل از تصمیم به بارداری نیز باید از وجود آن به مقدار استاندارد در بدن اطمینان حاصل کنید. روی تاثیر به سزایی در سلامت اندام های مختلف مادر و کودک به خصوص مو و پوست آن ها می گذارد. این ماده  همچنین به روند باروری طبیعی مادر کمک می کند. مکمل PREGNACARE  سرشار از روی می باشد و نیاز مادران را به این ماده تامین می کند.

تامین نیاز بدن در هر زمان : 
نکته ی دیگری که پیرامون مکمل PREGNACARE وجود دارد این است که برخلاف دیگر محصولات که تنها برای 12 هفته نخست بارداری تهیه شده اند، این دارو در تمام مدت 9 ماه می تواند نیازهای مادر را تامین کند و نیز به فرآیند فرم دهی سلولی جنین کمک کند. شما می توانید مصرف این مکمل را در هر زمان از بارداریتان شروع کنید. 

توصیه ما به تمامی مادران عزیز:
قبل از استفاده از تمامی مکمل ها با پزشک خود مشورت کنید. 
 
 
1397/01/28