موسس و مسئول فنی دکتر بهرام دهخوارقانی شماره مجوز فروش اینترنتی9073/ص/1396
حساب کاربری
رمز عبورم را فراموش کرده ام؟ هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید؟

لاغری با لیپوکات , بهترین مکمل چربی سوز و کاهش وزن

توضیحات مکمل لاغری و چربی سوز لیپوکات


کاهش وزن آرزوی بسیاری از افرادی است که دچار اضافه وزن هستند. برای حل این مشکل می توان از رژیم های غذایی مناسب و ورزش استفاده کرد. مکمل های غذایی متفاوتی نیز برای چربی سوزی و کاهش اشتها و متعاقب آن کاهش وزن و لاغری وجود دارد.از میان مکمل های لاغری , مکمل لیپوکات با اثر افزایش چربی سوزی ,  کاهش اشتها و کاهش وزن یکی از بهترین مکمل چربی سوز در میان این گروه به حساب می آید.لیپوکات محصولی طبیعی برای کاهش وزن می‌باشد.ترکیبات متفاوت محصول Lipocut  با فعال کردن متابولیسم بدن درافزایش چربی سوزی و هم‌چنین تنظیم قند خون برای کنترل میزان انسولین نقش بسزایی در کاهش وزن دارد. انسولین یکی از عوامل کلیدی در جلوگیری از تجمع چربی می‌باشد. نکته قابل توجه‌ آن است که اگر این محصول قبل از وعده غذایی مصرف شود، منجر به کاهش اشتها نیز می‌گردد . کپسول لاغری لیپوکات پی اف فارما یک مکمل مناسب حاوی گارسینیا کامبوجیا , ال کارنیتین و کافئین برای رفع مشکل چاقی است. این مکمل جهت چربی سوزی و کاهش اشتها بویژه در ورزشکاران بعد از ورزشهای هوازی , برای چربی سوزی و شکل گیری عضلات استفاده می شود.
  

موارد مصرف و مشخصات کلی کپسول لاغری لیپوکات پی اف فارما - P F Pharma LIPO CUT

- کاهش وزن و افزایش چربی سوزی
- افزایش انرژی در طول فعالیتهای روزانه
- افزایش سوخت و سازبدن
- عدم تخریب بافت عضلانی و شکل گیری عضلات بویژه در ورزشکاران
-  ایجاد تعادل در استروژن و سطح کورتیزول بدن
- بالاترین میزان کاهش چربی در کمترین زمان ممکن با فرمولاسیون ویژه
- جلوگیری از تضعیف ریشه های مو و بافت پوست در اثر چربی سوزی و رژیم های غذایی سنگین
- ترکیبات عالی برای کاهش اشتها
- حاوی مقادیرقابل توجهی ال کارنیتین , کافئین وگارسینیا کامبوجیا
- ساخت اسپانیا
- هر بسته حاوی 120 عدد کپسول
 

ترکیبات کپسول لاغری لیپوکات پی اف فارما

دندلیون  , ال کارنیتین ، کافئین ، متیونین ، گارسینیا کامبوجیا ، کرومیوم پیکولینات ، اینوزیتول ، ال تیروزین ، کولین بی تارتارات

هر کپسول LIPOCUT حاوی :

دندلیون 200 میلی گرم  -  ال کارنیتین 75 میلی گرم  -  گارسینیا کلمبوجیا  100 میلی گرم -  کافئین  60 میلی گرم
کرومیوم پیکولینات 20 میلی گرم -  ال تیروزین  75 میلی گرم – چربی 0 میلی گرم – پروتئین  424.51 میلی گرم

روش مصرف

روزانه 3 کپسول( یک عدد بعد از صبحانه، یک عدد بعد از نهار  و یک عدد قبل از تمرین هوازی) میل شود. اگر ورزشهای هوازی انجام نمی دهید روزی دو عدد کافی است.
توجه -  در صورتی که قبل از وعده غذایی کپسول لیپوکات  مصرف شود، منجر به کاهش اشتها هم می‌گردد.

هشدار مصرف

در صورت مصرف داروهای دیگر با مشورت پزشک مصرف کنید.


 

دندلیون

برگهای سبز گیاه دندلیون خواص بی شماری دارد: شامل کلسیم، آهن ، آنتی اکسیدان قوی ، بهترین گیاه سبز برای پاکسازی و سم زدائی ، مواد معدنی بی شمار ، پروتئین و چندین ویتامین میباشد. این گیاه باعث کاهش کلسترول و افزایش صفرا , رفع یبوست و سوء هاضمه میشود.

کافئین

  تحقیقات نشان داده که مصرف کافیین، موجب افزایش تولید گرما در بدن شده و در نتیجه در بهتر سوزاندن کالری و نهایتا کاهش وزن، تاثیر گذار است.  در بسیاری از موارد، پیشنهاد شده است که از مکمل کافئین  به عنوان مهار کننده ی اشتها استفاده  کنید. چرا که باعث کم اشتهایی موقت شده و این مسئله روند گرسنگی را به تعویق می اندازد که مطمئنا سبب خواهد شد که مواد خوراکی کمتری میل کنید.
  یکی از دلایل اصلی اینکه مردم نمی توانند بدون قهوه روز خود را شروع کنند، این است که مصرف قهوه و به طور کلی نوشیدنی های کافئین دار باعث می شود که مقداری انرژی در بدن تولید شود و در نتیجه شما می توانید انرژی لازم برای انجام فعالیتهای روزانه خود را   به دست آورید. همانطور که می دانید ورزش و رژیم غذایی  برای کاهش وزن سودمند تر خواهد بود ولی در این روند، کافئین هم به شکلی غیر مستقیم می تواند تأثیر گذار باشد.  آخرین روشی که کافئین از طریق آن، می تواند موجب کاهش وزن شود، افزایش ادرار می باشد. در بسیاری از افراد، کافئین سبب کاهش آب بدن شده که همین امر متعاقبا موجب کاهش وزن می شود. البته باید توجه داشت که این نوع کاهش وزن، تنها به دلیل کاهش مایعات بدن است نه چربی سوزی . این عملکرد می تواند برای افرادی که کلیه های کم کار دارند، مفید باشد.

کرومیوم

یکی از عناصر کمیاب و ضروری است که در متابولیسم کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها نقش مهمی دارد و  مکمل کرومیوم پیکولینات جهت کاهش بافت چربی و افزایش بافت عضلانی بخصوص در ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. بعلاوه کروم موجب بهبود عملکرد انسولین خون نیز می شود.



ال کارنیتین

وظیفه اصلی کارنیتین در بدن کمک به سوخت و ساز وتبدیل غذا به انرژی می باشد.
کارنیتین این عمل را از طریق انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری ها جهت بتااکسیداسیون آن‌ها انجام می دهد. از طرف دیگر مصرف چربی‌ها به عنوان منبع انرژی ,  موجب صرفه جویی در مصرف گلیگوژن عضلات گردیده و با حفظ ذخایر گلیکوژن به تأخیر در بروز خستگی ورزشکار می انجامد.معمولا ، بدن همه کارنیتینی  که به آن نیاز دارد را می تواند بسازد. با این حال ،  برخی از افراد ممکن است دچار کمبود کارنیتین شوند زیرا بدن آنها نمی تواند به اندازه کافی کارنیتین بسازد و یا آن را به بافت ها برای  استفاده انتقال بدهد. برخی از شرایط دیگر مانند آنژین ، همچنین مصرف برخی از داروها می تواند باعث کمبود کارنیتین در بدن شود.
برخی از شواهد نشان می‌دهد که میزان نیاز به  ال کارنیتین  در دوران کودکی و همچنین در زمان‌های خاصی مانند بارداری و شیردهی افزایش می‌یابد .
تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه ال کارنیتین در ورزشکاران می‌تواند حتی تا ۲۵٪ میزان توانایی و ظرفیت فعالیت بدنی را بالا ببرد. افرادی که از مکمل‌های ال - کارنیتین استفاده می‌نمایند بعد از انجام فعالیت‌های بدنی و ورزشهای هوازی به میزان کمتری دچار خستگی و گرفتگی عضلانی می‌شوند. این بررسی همچنان نشان داد که مصرف ال کارنیتین دو ساعت پیش از دویدن به مسافت ۲۰ کیلومتر موجب بروز خستگی کمتر و بازیابی سریعتر قوای بدنی میگردد. در نهایت ال کارنیتین می تواند به افزایش چربی سوزی در بدن شما کمک کند، سطح انرژی شما را بالا ببرد، وسلامت قلب شما را ارتقاء ببخشد.
همچنین بررسی‌ها نشان داده است که مصرف ۱۰۰ میلی گرم ال-کارنیتین به ازای هر کیلو وزن بدن بیماران تالاسمی ماژور به مدت ۳ ماه , موجب کاهش نیاز بدن این افراد به پالایش خون میشود.

گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا در واقع یک نوع میوه است که بطور عمده در مناطق حاره به عمل می آید. اخیرا شنیده می شود که این میوه می تواند باعث شود که بدن چربی کمتری انباشته کند، اشتها را کاهش دهد و یا باعث کاهش وزن و چربی سوزی شود. به همین جهت به تنهایی یا همراه با سایر ترکیبات , در مکمل های لاغری و چربی سوز بکار میرود. گارسینیا کامبوجیا  دارای ماده ای به نام هیدروکسی سیتریک اسیداست. این ترکیب گیاهی مانع از تشکیل لیپیدها (چربی ها) و در نتیجه باعث کاهش تری گلیسیرید TG و LDL خون می شود. همچنین باعث کاهش اشتها میگردد.
  این ماده در مطالعات آزمایشگاهی باعث افزایش سطح سروتونین در موش شده است و می دانیم که افزایش سطح سروتونین منجر به کاهش اشتها می شود. اما متاسفانه این نتایج مفید تنها در سطح تحقیقات آزمایشگاهی بر روی موش بوده است و مطالعات انسانی نتایج قابل توجهی نشان نداده اند. در مطالعات انسانی افرادیکه گارسینیا کامبوجیا را به مدت چندین هفته مصرف می کردند حدود 800 گرم بیش از افرادیکه این ماده را مصرف نمی کردند کاهش وزن داشتند.

1397/02/04

نظرات کاربران

  • ebrahimi nasim 19 مهر 1399 0 6 پاسخ به این نظر
    سلام
  • اوید جمالی 2 بهمن 1398 1 0 پاسخ به این نظر
    سلام وقت بخیر من قرصه لیپو کات از کجا در شیراز یاید تهیه کنم
    • ارزو 24 اردیبهشت 1399
      انوری